הקורקינט החדש מבית נינבוט הגיע לישראל לאחר שהוצג בתערוכת ומצא עצמו בתקופה בעייתית; קורונה לא הייתה בתכנון השיווק שלו. הg30, שהוצג לפניו , היה רב מכר בישראל, וזה החדש בהחלט מעורר ציפייה – ולא רק בגלל מעמדו של הקודם.
הנינבוט f25 , מעבר לעיצוב המתקדם, לממדיו המשופרים, לעיצובו המבריק, ובעיקר: בשלדה שונה ומעוצבת יותר מאחיו הגדול ה g30.
דגם הנינבוט f25 מגיע במפרט די דומה לאחיו הקטן השיאומי s1 , רק שמדובר בכלי גדול יותר ובעל גודל צמיגים גדול יותר ובעל סוללה בקיבולת יותר גדולה . הנינבוט f25 טיפה יותר יקר מאחיו הקטן ויותר זול מאחיו הגדול הנינבוט g30.
פשוט קורקינט איכותי
הפרופורציות של הדגם טובות, הוא נראה עדכני, הקווים המחודדים מוסיפים המון, ולמרות הממדים יש לו נוכחות רבה. ובקיצור, העיצוב עושה את הקורקינט הזה לקורקינט ממש נאה. כלומר,הוא הקורקינט היפה ביותר בסגמנט הזה שרק הולך וגדל. העיצוב בכלי הזה יחסית חדש וקצת נראה רטרו וחדשני בו זמנית, אבל השיפורים הנ"ל עשו אותו פשוט לקורקינט בעל נראות ייחודית .
עיצוב הכידון נאה. הקורקינט מגיע בצבע אחד בגוון שחור אפור כהה , צג דיגיטלי וגדול,צמיגים במידה של 10 אינץ כל אלה יוצרים תחושה שלמרות שהקורקינט מסגמנט קטן, הוא לא יוצר הרגשה של מוצר זול. אמנם משטח העמידה מיוצר פלסטיק נוקשה, אבל בכל זאת, אך יש לציין כי אלו גם אלה משדרים איכות.
התצוגה הדיגיטלית קלאסית, עם צג מספרים שמראה מהירות מצב הסוללה ותקלות . צג מולטימדיה נמצא במרכז הכידון , ובמרכזו כפתור המשמש כשלט על המערכת הדיגיטלית .
הגריפים ובכללי תחושת החזקת הכידון מרגישה נוחה מאוד . רכיבה בקורקינט מרגישה קצת נוקשה בגלל חוסר השיכוך אבל הצמיגים מרכחים מעט את התחושה הזאת ויש שיפור משמעותי לעומת דגמי ה 8 אינץ הוא נח בהרבה . רוחב הבורד נוח מאוד ויש מקום לשים את שני הרגלים ללא בעיה.
הקיפול נוח מאוד ומרגיש הרבה יותר מסיבי מהg30 ושאר הדגמים בקטגוריה בזכות נעילה נוספת במקום נועל בטיחות הפלסטיק כמו בדגם הg30.
נקודת החוזק של ה-f25 הוא ההמשקל הנמוך שלו , עם גודל פיזי מצוין ביחס לדגמים אחרים בסגמנט.
סוללה מנוע וביצועים
כאמור , המנוע הוא בראשלס הנפוץ ביותר היום ללא גיר. סוללה מדגם ליתיום יון בעלת מתח של 36 וולט ולפי נתוני יצרן תספיק לכם לכ 20 קילומטר של רכיבה בשיפוע של עד 12 מעלות.
הצמיגים
כל נושא השיכוך בכלי הזה נמצא בבעיה גדולה . בדומה לאח הגדול , g30, גם כאן אין בכלל משכך או בולמים לשיכוך הרכיבה אבל בדגם הנל יש צמיגים בגודל של 10 אינץ המורגשים ומשפרים מעט את תחושת הרכיבה.
חובבי הזאנר של כוח ומומנט שבינינו פחות ישמחו לדעת שזאת אמנם לא בת הלוויה האידיאלית לרכיבה מסיבית , גם כי הוא פחות בנוי לעומסים , וגם כי הסוללה ומערכת החשמל לא ממש מתאימה לעלייה – אבל ל- f25 יש פוטנציאל להנאה; התנהגות טובה משקל נמוך וזמן תגובה מצערת מהיר .
לסיכום
הקורקינט מתאים למי שעושה רכיבות קצרות בשבילים ייעודיים לאופניים וקורקינטים חשמליים ופחות לכבישים משובשים ודרכי כורכר . הסוללה מעולה ,המשקל של הכל נמוך והרעיון של צמיג 10 אינץ מתאים ובול לכלי . אז יחס עלות תועלת אפשר להגיד שהוא נמצא כרגע בדירוג גבוהה ושווה לשקול אותו בתור כלי ראשון או כלי לרכיבות קצרות .